Αυτός που διαβάζει με όρους ανοχής μπορεί να με διαβάσει, αυτός που διαβάζει με όρους συμμετοχής όχι.
Γ.Λ.

The one that reads with terms of tolerance can read me, the one that reads with terms of attendance can not.

Y.L.

"Poetry is the only adventure that's worthwhile outside itself"
- Yannis Livadas


"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.

"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.
Κέδρος (Μάρτιος 2011) Κυκλοφορεί

.

.

JOHN FLES - ΠΡΩΙΝΟ ΠΟΙΗΜΑ (μεταφ. Γιάννης Λειβαδάς, από την συλλογή "ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" / Έλευσις 2007.


Το βρίσκω δύσκολο να προσαρμόζομαι στον καιρό
Φοράω ακόμα τα αναθεματισμένα καλοκαιρινά μου ρούχα και είναι φθινόπωρο

Σήμερα το πρωί, λόγου χάρη, τα πόδια μου είχαν παγώσει
(ομολογώ πάντως πως το κρύο προκάλεσε κάποια όμορφα όνειρα τη νύχτα)
ήμουν σκεπασμένος μόνο με μια κουβέρτα

ξαφνικά έπεσε χειμώνας
σαν παγοκολώνα στο κεφάλι μας
δεν είμαι προετοιμασμένος

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ή βγαίνω έξω ντυμένος βαριά και σκάω από τη ζέστη
Πόσο θα ήθελα να πάρω μια οποιαδήποτε απόφαση τέλος πάντων

Δεν πειράζει, ξαπλωμένος το πρωί στο κρεβάτι, όπως σήμερα το πρωί
Με το ραδιόφωνο χωμένο κάτω από τα σκεπάσματα στο κεφάλι μου κοντά
Για να φτάνω, μισοκοιμισμένος, το κουμπί…

Ακούω την Ώρα Των Αριστουργημάτων (παίζει Κάρλο Σάβεζ και Έκτωρ Βίλα Λόμπος)
Ένας ποιητής θα ονόμαζε αυτή την κατάσταση τέλος εποχής
Ένας φιλόλογος θα την ονόμαζε περίοδο μεταβατική

Ευλογημένοι όλοι εσείς
Ελπίζω να μην έχετε τόσα πολλά βάσανα όσα εγώ.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση στην αρχειοθήκη του ιστολογίου

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man
Graffiti Kolkata, India (May 2010)