Αυτός που διαβάζει με όρους ανοχής μπορεί να με διαβάσει, αυτός που διαβάζει με όρους συμμετοχής όχι.
Γ.Λ.

The one that reads with terms of tolerance can read me, the one that reads with terms of attendance can not.

Y.L.

"Poetry is the only adventure that's worthwhile outside itself"
- Yannis Livadas


"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.

"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.
Κέδρος (Μάρτιος 2011) Κυκλοφορεί

.

.

Γιάννης Λειβαδάς : ΑΝ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΝΔΟΞΟ

1.
Αν έχω χάσει το μυαλό για κάτι πιο ένδοξο:
η αλήθεια ακολουθεί τον ήλιο για να ξεχαστεί
μέσα στα εκατομμύρια των ειδών της,
πίσω απ’ αυτούς που τρέμουν ιριδίζοντες που λεν
ξερή ραγισμένη η ορμή των•
διαφεύγουν σώψυχα σαν ξιπασμένη βουρδουλιά.
Χάνω όχι οπωσδήποτε από νόημα
μα σαν παλιά παρατήρηση γλαφυρού ημεροδείκτη.
Αυτό που τώρα κάνω είναι
σβώλοι αξόδευτης συνείδησης και κάποιο άλλο
ρεύμα βεβαιότητας για των πραγμάτων την βεβαιότητα
που έχει αγνοηθεί μέσω βεβαιοτήτων
που πρωτοαντήχησαν συντρίμματα
απ’ τα οστά που
κάποιοι σαν παιχνίδια μεταχειρίστηκαν.
Είμαι στον βρόντο.
Δεν πρέπει να με εμπιστεύεσαι.
Είμαι από άλλο βιβλίο.
Κάθε ανέφικτο.
Ζω το αίμα άγρυπνων ρεαλισμών.
Σου λέω να έχεις όλες τις βάρδιες.
Επιμένεις στην συγχώρεση.
Δεν έχω τίποτα που να μην ξεματώνει.
Δεν σου χρειάζεται ποίηση.

2.
Από κοινού τίποτα
Ποίημα η τελευταία κενή εξέδρα
Γλώσσα ανέστια.

Παραμένει
Σαν όλα αυτά που σκέφτομαι.
Να αφαιρέσω όλα τα ρήματα.
Εμένα.

Όσα γράφω δεν είναι για αναγνώστη.
Για μάχαιρα.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση στην αρχειοθήκη του ιστολογίου

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man
Graffiti Kolkata, India (May 2010)