Αυτός που διαβάζει με όρους ανοχής μπορεί να με διαβάσει, αυτός που διαβάζει με όρους συμμετοχής όχι.
Γ.Λ.

The one that reads with terms of tolerance can read me, the one that reads with terms of attendance can not.

Y.L.

"Poetry is the only adventure that's worthwhile outside itself"
- Yannis Livadas


"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.

"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.
Κέδρος (Μάρτιος 2011) Κυκλοφορεί

.

.

Γράψε Χ

Ο νύχτωμα όσων λέγονται.
Δεν μου αρέσει να γράφω πως είμαι σιωπηλός
Γιατί συνεπώς δεν είμαι.
Τα στόματά μου.
Τα βιβλία μέσα στα έντερά μου.
Το κρασί τρέχει να γίνει καταρράκτης
Μέσα στο λαιμό μου.
Οι σπεκουλαδόροι μοιάζει να κερδίζουν –
Μα μόνο στη μάχη που στήνουν μεταξύ τους.
Πιο πέρα μια ήπειρος αντιλαμβάνεται
Τον χαμό της στα ωραία που οι άνθρωποι
Έχωσαν παράτολμα στα μουσεία της.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση στην αρχειοθήκη του ιστολογίου

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man
Graffiti Kolkata, India (May 2010)