Αυτός που διαβάζει με όρους ανοχής μπορεί να με διαβάσει, αυτός που διαβάζει με όρους συμμετοχής όχι.
Γ.Λ.

The one that reads with terms of tolerance can read me, the one that reads with terms of attendance can not.

Y.L.

"Poetry is the only adventure that's worthwhile outside itself"
- Yannis Livadas


"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.

"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.
Κέδρος (Μάρτιος 2011) Κυκλοφορεί

.

.

Γιάννης Λειβαδάς: Ideology Particular

Είναι οι προσόψεις των σπιτιών στο λιμάνι του Στρόμπολι
Που αντηχούν σπαστά τα μέσα του θώρακός μου.
Καπνισμένος σ’ έναν καναπέ σκουπίζω τη λύσσα
Από το στόμα μου, το φερμουάρ, τα καλοκαιρινά μου παπούτσια.
Φτάνω κατάκοπος και απονενοημένος
Με τα μπουρλότα μου ανάρριχτα τρίζοντας πάνω στα βότσαλα
Που είναι λίγα.
Τα σπίτια σαν ζωγραφιστά σπιρτόκουτα στον ήλιο αποξηραμένα
Με ανθρώπους των μύρων και των αναποδιών μέσα.
Ενδιαφέρομαι για κάποιο σύστημα που ανάποδα διαβάζεται:
Μπέσα.
Αμαυρώνω τις σκέψεις ώστε σαν φτάσω να μην έχω εφόδια.

Σαν φτάσω να έχω τίποτα ακόμα.
Η ανάσα μου να ελλιμενιστεί σαν άγνοη βλεννόρροια.

2/08/2009

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση στην αρχειοθήκη του ιστολογίου

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man
Graffiti Kolkata, India (May 2010)