Αυτός που διαβάζει με όρους ανοχής μπορεί να με διαβάσει, αυτός που διαβάζει με όρους συμμετοχής όχι.
Γ.Λ.

The one that reads with terms of tolerance can read me, the one that reads with terms of attendance can not.

Y.L.

"Poetry is the only adventure that's worthwhile outside itself"
- Yannis Livadas


"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.

"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.
Κέδρος (Μάρτιος 2011) Κυκλοφορεί

.

.

Γιάννης Λειβαδάς: Η μέθη του Perdu.

Η μέθη του Perdu.

Στη χαμοκέλα της ψυχής που μελανός τη ζούσα
Νύχτες βαριές και ασήκωτες από μια σκοτοδίνη
Γιατί παλάμη ουδεμιά δεν τέντωσε τη σάρκα
Για της καρδιάς μου τ’ άγγιγμα π’ αδιάκοπα το δίνει

Το ήλιον ρόδο της ζωής που πάντοτε ανατέλλει.
Της καταδίκης τύμπανο ολόγιομο ηχούσα
Πώς είν’ η ύπαρξη χολή τον έρωτα αν δεν έχει.

Έβγαλα ασκούς και φύσηξα τον εαυτό μου πέρα
Στην ήπειρο της καταχνιάς άφωνος για ν’ αδράξω
Το βλέμμα εκείνο τ’ άγνοο που κάποτε φιλούσα.

Στο Μονπαρνάς διπλώθηκε στα τέσσερα η ζωή μου
Και μια αποκάλυψη χαμού μ’ έστειλε να πεθάνω
Σε κάποια από τις γέφυρες που έλαμπαν στο Παρίσι.

Η άλλη πλευρά της γέφυρας με κάλεσε όμως τότε
Και μ’ ένα χέρι τρυφερό μου άναψε το τσιγάρο
Να γράψω άσμα αδειανό μου ζήτησε επί τόπου

Και απήγγειλε την αγκαθιά του αίματος του βάτου:
Πώς του ερώτου η χαρά μοιάζει με του θανάτου.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση στην αρχειοθήκη του ιστολογίου

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man
Graffiti Kolkata, India (May 2010)