Αυτός που διαβάζει με όρους ανοχής μπορεί να με διαβάσει, αυτός που διαβάζει με όρους συμμετοχής όχι.
Γ.Λ.

The one that reads with terms of tolerance can read me, the one that reads with terms of attendance can not.

Y.L.

"Poetry is the only adventure that's worthwhile outside itself"
- Yannis Livadas


"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.

"Άτη" - Σκόρπια Ποιήματα 2001-2009.
Κέδρος (Μάρτιος 2011) Κυκλοφορεί

.

.

Γ. Λειβαδάς: Απόσπασμα από το "Σημείωμα εν εξελίξει αρ. 33" [υπό έκδοση]

... (Όπως, παρεμπιπτόντως, με αφορμή μία πρόσφατη παρουσίαση του Ρομαντισμού από τις εκδόσεις Κριτική· που υπογράφουν δύο, προφανώς μαρξιστικών καταβολών, σχολιαστές): Ο Ρομαντισμός δεν ήταν κάτι τόσο φαινομενικό που αποτελούσε αντικατοπτρισμό μιας “κρίσης” η οποία έλαβε, κάποτε, χώρα στην ευρωπαϊκή συνείδηση. Όταν μιλά κανείς την ευγλωττία μίας χαμένης, προδομένης, αγάπης οφείλει να μην κρατά μυστικά στο συρτάρι – αλλιώς απομένει με την ευγλωττία ενός ανούσιου πράγματος που έχει γραφτεί. Ο Ρομαντισμός δημιούργησε κρίση, υπό την έννοια μίας κριτικής. Επέβαλλε, οριακά, μία Κρίση. Δεν ήταν αυτός που χρόνισε να ανακαλύψει τις ασπόνδυλες διατάσεις μιας νέας συντήρησης. Ο Ρομαντισμός δεν αποτέλεσε επανάσταση, αποτέλεσε διάκριση, και μάλιστα liberal-ιστική.  Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο είχε νόημα. Οι πάντες επανατοποθετούνταν επί του “The twain shall never meet” και ο ρομαντισμός απέδειξε το αντίθετο, αλλά, κι εδώ έγκειται η διαφορά, από θέση, όχι από αντίθεση. Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει με ποιητική ευκολία εάν διατρέξει επισταμένως την πορεία από τον Ουίλιαμ Μπλέικ έως τον Χαρτ Κρέιν.


Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναζήτηση στην αρχειοθήκη του ιστολογίου

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man

Yannis Livadas: The Margins Of A Central Man
Graffiti Kolkata, India (May 2010)